Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen rondom bestellen en retourneren. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?  Stuur ons dan een email via info@winkelvanons.nl en u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats de artikelen die u wilt hebben in uw winkelmandje. Klaar met shoppen? Dan gaat u naar het winkelmandje, rechts bovenin beeld. In het winkelmandje ziet u een overzicht van uw bestelling. Hier kunt u eventueel nog wijzigingen aanbrengen. Wanneer u de koop definitief wilt maken, klikt u op ‘doorgaan naar betalen’. Vervolgens vult u uw gegevens in, controleert u nogmaals uw bestelling en selecteert u een betaalmethode.

Wanneer u akkoord bent met de algemene voorwaarden, vinkt u het betreffende vakje aan en klikt u op ‘bestellen & betalen’ om de bestelling definitief te maken. U ontvangt een bevestigingsmail van de Winkel van ONS. Ook wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u daravan een melding per mail.

  • Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Dat kan zeker. U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te retourneren. Wanneer u gebruik wilt maken van dit recht, bent u wel verplicht u ons hierover te informeren voordat de herroepingstermijn van 14 dagen is verstreken. U kunt hiervoor email sturen naar info@winkelvanons.nl. De producten moeten, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De kosten voor het retourneren van de producten zijn voor uw rekening.

Wilt u iets omruilen? In dat geval kunt u de betreffende producten aan ons retourneren. U krijgt vervolgens het aankoopbedrag van deze artikelen terugbetaald. Daarna kunt u een nieuwe bestelling plaatsen voor de producten die u wel wilt hebben.  Wanneer u een product wilt ruilen en het om die reden aan ons retourneert, verzoeken wij u vooraf een email te sturen naar info@winkelvanons.nl. De kosten voor het retourneren van producten zijn voor uw rekening.  

Producten die geruild of geretourneerd worden, kunt u sturen naar:

Winkel van ONS
Tempeliersstraat 20A
2012 ED Haarlem

  • Hoe lang duurt het na retournering voordat ik mijn aankoopbedrag terug heb?

Uw aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour aan u terugbetaald. Indien u uw volledige bestelling retourneert, krijgt u ook de verzendkosten van de heenzending van ons terug. Dit gebeurt met dezelfde betaalmethode als die bij de oorspronkelijk bestelling is gebruikt. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de producten hebben teruggekregen of een bewijs hebben ontvangen dat u de producten heeft teruggestuurd.

  • Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Indien u een product bij de Winkel van ONS bestelt, kunt u er vanuitgaan dat u deze in goede staat ontvangt. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met het product, dan verzoeken wij u vriendelijk hiervan melding te maken via info@winkelvanons.nl en zoeken we snel een oplossing.

  • Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Onze klachtenprocedure is als volgt: Wanneer u een klacht heeft, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@winkelvanons.nl. Omschrijf uw klacht volledig en duidelijk en stuur eventueel foto’s mee met uw bericht.
Ingediende klachten worden door ons binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als wij meer tijd nodig hebben, laten wij binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht weten wanneer wij verwachten erop terug te kunnen komen.
Indien wij uw klacht gegrond bevinden, vervangen we kosteloos de betreffende producten. Hiervan stellen we u op de hoogte per email.

  • Kan ik het verzendadres van mijn bestelling nog aanpassen?

Wanneer u de bestelling al geplaatst heeft, is het niet mogelijk om het verzendadres zelf nog aan te passen. Stuur ons in dat geval een mail via info@winkelvanons.nl. Indien uw bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij het verzendadres handmatig voor u aanpassen.

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bestelbevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

Na het plaatsen van de bestelling ziet u een bevestiging van de bestelling op uw scherm.  Daarnaast versturen wij op datzelfde moment een mail ter bevestiging van uw bestelling naar het door u opgegeven mailadres.

Heeft u deze mail niet ontvangen? Wellicht is de mail in een map voor ongewenste e-mail geplaatst. Is dat niet het geval? Wacht dan nog even af, misschien is er een kleine vertraging opgetreden. Wanneer u na een uur nog geen bevestiging ontvangen heeft, laat het ons dan weten via info@winkelvanons.nl. Wij zoeken dan zsm uit wat er gebeurd kan zijn. 

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer u uw bestelling afgerond heeft in de winkel, kunt u hier zelf niets meer aan wijzigen. Stuur ons in dat geval een mail via info@winkelvanons.nl. Zolang uw bestelling nog niet verstuurd is, kijken wij graag voor u wat er nog mogelijk is.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling niet online annuleren, maar zolang uw bestelling nog niet door ons is verzonden, kunnen wij voor u nagaan wat er nog mogelijk is. Stuur een mail naar info@winkelvanons.nl waarin u duidelijk aangeeft welke bestelling u wilt annuleren. Indien mogelijk zullen wij deze bestelling annuleren en u daarvan een bevestigingsmail sturen.
Hebben wij uw bestelling al verstuurd? Dan kunt u de bestelling aan ons retourneren en ontvangt u het aankoopbedrag van ons retour.

  • Kan ik mijn bestelling ook buiten Nederland laten bezorgen?

Als u een bestelling in het buitenland wilt laten bezorgen, kunt u contact opnemen met info@winkelvanons.nl. Wij zullen samen met u overleggen wat de mogelijkheden zijn.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij verzenden de bestellingen die niet door de brievenbus passen met Track & Trace code. In dat geval ontvangt u naast de bevestigingsmail van de verzending ook een aparte mail met de Track & Trace code. Bestellingen die door de brievenbus passen, worden zonder Track and Trace verstuurd en zijn daarmee helaas niet te volgen.

  • Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Wij rekenen €4,25 verzendkosten voor een bestelling. 

  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Indien u een Track and Trace code voor uw bestelling heeft ontvangen, kunt u via deze code nagaan waar uw pakket is. De bezorgdienst kan in tijden van drukte enkele dagen vertraging oplopen. Komt u er niet uit? Stuur ons dan een mail via info@winkelvanons.nl met daarin uw ordernummer en uw vraag en wij laten u zsm weten wanneer u uw pakket kunt verwachten.

© 2021 - 2024 Winkel van Ons | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel